Tjabba tjena hallå!

Jag är ensam i allrummet på vandrarhemmet ikväll och det är riktigt skönt att kunna sitta och kolla på tv och surfa  lite samtidigt! Skönt att slippa vara social 24/7 också ;)

Nu har jag fått min lön också och det kändes RIKTIGT bra, den var helt okej! Nu har jag inte dåligt samvete för mina nya skor längre, utan imorgon är det jag som slänger de gamla trasiga, woho! Både höger- och vänsterskon har spruckit på undersidan, så när jag går ute i regnet blir jag klassblöt om fötterna. Men nu blir det mina nya Reeboks istället! Awesome! :D

Oktober blir en shoppingfri månad, för jag kommer behöva alla pengar jag har inför kommande flytt och sådär. Innan jag insåg det köpte jag ett armband, vilket var väldigt korkat såhär i efterhand. Kollade kvittot och självklart var det ingen bytesrätt.. Men, men, jag får väl unna mig det då! Haha! Jag och Carro ska på lägenhetsvisning i helgen, förresten! Ska bli spännande, ni får hålla tummarna ;)

Här sitter jag och ugglar, men nu blire natta!




Kommentarer:
Postat av: sofi

ingen fara, jag är ju minst lika seg själv! (och så har jag bytt blogg också - så du inte undrar vad är för någon som skriver :p)



och yes, han berättade att ni planerade bowling. men det var till helgen va? du vet, det är mârten hemma i lilla arvika då och planen är att jag ska bege mig dit! :) men är det inte till helgen ni ska ses så hänger jag gärna på, annars får vi ta det en annan gång tycker jag! :)

2009-09-26 @ 22:02:19
URL: http://sofiback.blogg.se/
Postat av: Dinmamma!

hur gick det, hur gick det?

2009-09-27 @ 20:13:41
URL: http://minmammas.blogspot.com/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback