Joshua Radin was LEGEN..wait for it... DARY!

(skrivet igår)

Så jag och Carro var alltså på konsert idag! Vi såg, nej, vi upplevde Joshua Radin för några timmar sedan, och det var så jävla bra. Vi hade riktigt bra platser, vi stod precis framför honom, och lite ögonkontakt då och då var ju inte helt fel! :D Det var grym stämning under hela konserten, han var rolig och bra på mellansnack, ja det var bara fördelar!

Det var en rätt liten lokal, så det blev så himla intimt och mysigt. Om man hade velat hade man kunnat prata med honom, för det var inget jobbigt publiksorl eller så. Jag gillade också att folk respekterade musiken, folk väntade tills sista tonerna klingat ut innan de applåderade istället för att applådera direkt man börjar förstå att låten kommer ta slut (för att vara först?). Så det var nice.

De körde tre låtar akustiskt under konserten också. De första två stod hela bandet på scen och de sjöng och spelade framför ett par mikrofoner bara, det var så fint! Joshua gillade oss så mycket att de tog ett kort med publiken i bakgrunden (som de skulle lägga upp på facebook så att man får tagga sig själv) och sen gick hela bandet ner och körde en låt akustiskt mitt ibland publiken! Det var så grymt härlig stämning, åååh! ♥

Bilder kommer nog upp hos Carro typ imorn kväll :)

I like the way you’re not afraid
You’ve got the world planned in your mind
People say you cannot do it
But they don’t know a friend like you

The girl you love has gone away
Still too young to know her heart
She’ll return her love renewed
Cause she’ll never find a friend like you

When I had no one to call
All the world had shut me down
I showed up at your door so blue
Thank God I had a friend like you

Any times I’ve gone without
A home, a meal, a pair of shoes
If you had three you’d give me two
There aint no other friend like you



Kommentarer:
Postat av: sofi

A V U N D S J U K :c

2009-10-15 @ 13:46:10
URL: http://sofiback.blogg.se/
Postat av: sofi

jag såg inte din kommentar innan jag skrev, så du får en till - yey!



verkligen. vad ska man göra egentligen? jag försöker inse att det inte kommer att fungera, att leva så. frågan är om det har med åldern att göra, eller med vad man gör. kanske är det så den där känslan av rastlöshet försvinner när man har hittat rätt? jag vet inte, men jag hoppas ärligt tala på det. och det här gäller på så många plan i mitt liv - situation, plats, kärlek - ALLT. det enda undantaget är nog familj&vänner, tur! (för hur trist vore det inte om man tröttnade på dem efter en stund? :p) uschuschusch, vad ska man göra egentligen? det sorgliga är att man säkert kommer att längta tillbaka till den här tiden senare - när man hade alla möjligheter i världen och inget som höll en tillbaka. fan att man aldrig kan vara nöjd :p

2009-10-15 @ 16:06:41
URL: http://sofiback.blogg.se/
Postat av: Carro

Det var verkligen SÅ BRA! =D

Nästa gång han är i Sverige måste vi dit Elin! Längst fram igen!! =D

2009-10-16 @ 00:05:43
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Haha ja! =D

2009-10-16 @ 00:12:26
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: dinmamma!

bra musik! och härlig julmusik! <3<3<3

2009-10-28 @ 17:21:35



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback