Marabou Vinter!

ALLTSÅ förstår ni hur lyckligt lottade vi är i Sverige som har Marabou!?!??! Idag börjar Marabou Vinter säljas och det låter som att det kommer bli det godaste jag någonsin har ätit...


"Marabou Vinter är en god kombination av Marabou mjölkchoklad, nejlika och andra kryddor.
En stark Limited Edition som passar perfekt
för vintersäsongen.
[...]
med kryddextrakt från kardemumma, nejlika, peppar, ingefära, kanel och vanilj
"


Ååååååh vad gott det låter! Jag öppnar butiken imorgon så jag börjar 9, men som tur är öppnar Hemköp klockan 8, så jag ska köpa en innan jag börjar jobbet! Det ska bli så gott, jag kan känna smaken av jul poppa runt i munnen redan nu!

... Höga förväntningar? Vadå?



Kommentarer:
Postat av: Becca

Ja, du kan ju inte bli annat än besviken! xD

2009-10-19 @ 12:23:28
URL: http://thebecca.blogg.se/
Postat av: sofi

haha, det låter ju inte ens gott? :c

2009-10-19 @ 12:38:19
URL: http://sofiback.blogg.se/
Postat av: Max

Sitter och mumsar på den nu. Äckligt god.

2009-10-19 @ 15:21:36



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback