Söndag igen.

Så har ännu en vecka gått. Max har varit här under helgen och det har varit så himla mysigt! Vi har bland annat kollat på How I met your mother och hunnit hälsa på hos Max morbror. Jag saknar min familj.. Eller känslan av att någon är hemma när man kommer hem, någon att äta mat med eller bara titta på TV med, någon att ha roligt med!! Jag är för social för att vara ensam såhär mycket, det suger! Jag ser verkligen inte fram emot en till vecka i Stockholm nu.. Men, men, det är kul att jobba där, det är bara så drygt med alla resor och att vara ensam. Det känns bra att jag trots allt ska stanna i Göteborg :) Vad som framförallt känns bra är att bli sambo med Carro! Det ska bli så himla roligt!! :D Vi är så lika och har alltid roligt ihop! :) WIHOO!

Nej, nu ska jag kolla på resten av Ensam mamma söker och samtidigt städa och packa! Ha det så bra!



Kommentarer:
Postat av: mari

mysigt att bli sambo! har ni fått tag på någon lägenhet? känns håret bra? pussssss

2009-09-20 @ 21:21:00
Postat av: Dinmamma!

Din mama sitter ensam och längtar efter sina båda barn också. Varma kramar och retsamt bus och en massa gapflabb! Hälsa Max :)

2009-09-20 @ 21:35:41
URL: http://minmammas.blogspot.com/
Postat av: Carro

Det kommer bli grymt att flytta ihop! =D Weeii!

2009-09-20 @ 22:30:52
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback