Planering & Sthlm-bilder

I fredags gjorde jag min sista dag i Stockholm! Det var ganska sorgligt men kändes ändå rätt skönt :) Jag fick en present innan jag åkte också, så himla gulligt! Blödig som jag är blev jag jätterörd, haha! Här är den, i strutarna är det alltså svartvinbärstryffel, polkatryffel och chokladkolor! Jättegott kan jag tala om! ;)



Om ni kommer ihåg, så blev jag bundis med ett par rörmontörer som bodde på samma vandrarhem som jag. Min sista kväll på vandrarhemmet bjöd de mig på finmiddag i gamla stan! Vi åt något fint kött, minns inte vad det var exakt, men jag vet att det var vitlöksmarinerade kantareller till, det var sjukt gott! Så otroligt snällt att bjuda mig! De bjöd mig på allt vin jag drack också, det kan ha blivit ett par glas för mycket där, men jag överlevde ;)

Vi begav oss mot isbaren på nordic men vi kom dit fem minuter efter stängning, så vi satte oss i hotellbaren istället. Där drack jag den absolut godaste drinken någonsin, nämligen Raspberry fudge. Den bara MÅSTE ni prova, det var som att dricka en efterrätt, asgott!



*******************************************************************************

Jag älskar att göra listor och planeringar och sådana grejsaker... Nu har jag planerat in en helt underbar sak, jag ska åka hem till Värmland den 15-18 oktober! Det känns så otroligt bra och ska bli så jäkla skönt!! :D Som ett extra plus kommer Linn vara hemma i skogarna då också! WIE!

Idag har jag tvättat, städat mitt rum och bara varit för mig själv. Skulle egentligen bowlat med Anel, men jag tog en raincheck på det då jag behöver lite tid för mig själv :) Tur att man har så snälla och förstående vänner!

Så himla typiskt förresten, jag satt och åt en matlåda jag egentligen hade tänkt spara tills på tisdag, då jag jobbar heldag... Så ringer Nakita och undrar om jag kan jobba heldag imorgon istället! Hahaha! Det var den matlådan det! :D Men det är inte värre än att jag fixar mackor imorgon, men lite kul var det.

Tjipp!



Kommentarer:
Postat av: sofi

förstår verkligen vad du menar där! jag är hemma i värmland nu (kom hem i fredags) och bestämde mig precis för att åka tillbaka till göteborg på onsdag morgon, istället för imorgon klockan 05.53 (hur tidigt? för tidigt!). känns hur bra som helst - jisus, jag visste inte att jag var såhär hemkär. galet! :)

2009-10-04 @ 22:44:02
URL: http://sofiback.blogg.se/
Postat av: Elinsmamma!

Åh! Vad mysigt vi kommer att ha det! Jag ska genast göra en lång lista över jättegoda efterrätter vi kan ligga och smaska på efer de utsökta måltider jag redan nu ska börja förbereda! Välkommen hem till din kära mama! :D

2009-10-04 @ 22:58:50
URL: http://minmammas.blogspot.com/
Postat av: mari

Jag är också hemma!!!!

2009-10-04 @ 23:22:01
Postat av: Elin

Mari: Dig hade jag räknat med redan sötnos!! Saknar dig! <3

2009-10-06 @ 00:07:29
URL: http://beatcontrol.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 07:20:37
URL: http://smsalåna.nu



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback