Det är tråkigt att skriva rubriker

Idag gick det väldigt fort att jobba, de åtta timmarna bara flög förbi. När jag kom hem var jag sjukt trött och somnade med ljudet av Gordon Ramsey-programmet Top Chef från TV:n i bakgrunden. När jag vaknade var det första jag hörde just Gordon Ramsey, så jag trodde jag bara hade slumrat till, men det hade tydligen gått fyra timmar och Hell's kitchen hade börjat. Hähä.

Herregud, min engelska har verkligen blivit skitdålig, helt spontant skrev jag kitchen med c först... :s

Nu: SÄNGEN, fy sjutton vad skönt att sova ♥


Right from the start
I gave you my heart
I gave you my heart
So don't go breaking my heart
I won't go breaking your heart
Don't go breaking my heart



Kommentarer:
Postat av: Micke

Sv: Tack så mycket! Jag är helnöjd med designen, roligt när en del faktiskt blir förvirrade på riktigt :)

2009-05-13 @ 02:44:22
URL: http://miickes.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback