People who don't sleep enough because they stay up late for no reason...

... Är namnet på en grupp på Facebook och dessutom mitt andranamn (typ). Har ingen aning om vad jag gör uppe nu egentligen, så nu ska jag gå och lägga mig strax.

Jag jobbar 12-17 imorgon, slapp dag med andra ord! Efter det är jag ledig i tre dagar i rad, yeay! Jag ska använda de dagarna till att packa och rensa bland mina saker och papper så att jag får lite ordning.. Ska slänga all skit jag inte använder också, typ gammalt smink och kläder som bara skräpar. Jag flyttar ju faktiskt härifrån vid månadsskiftet... Då ska jag klämma in mina saker på 16 m² +garderob så lite planering behövs faktiskt, känner jag!

Nej nu ska jag söve, ha det bra och ta vara på dagen imorgon, det finns trots allt bara en av den ;)



Kommentarer:
Postat av: sofi

känner igen det där, vad gör man uppe egentligen? inget vettigt i alla fall :)

2009-05-19 @ 11:19:52
URL: http://soofii.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Ja det är verkligen synd att parfymen är EDT!

2009-05-19 @ 17:08:14
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback