Längtar!

Nu sitter min älskade kille på bussen mellan Göteborg och Partille, så snart får jag krama om honom! WIIIIIE! Vi har inte träffats sedan helgen den 9:e april, en hel månad sedan! Sjukt länge ju, det är det längsta vi varit ifrån varandra.. Dock kändes det mycket jobbigare i höstas när vi inte träffades på två veckor, men det är säkert för att jag inte hade lika fullt upp då. Eller ja, jag jobbade ju i Norge, men det sög så sjukt mycket och det enda jag ville var att komma hem till Max, så då längtade man extra mycket efter helgerna. Nu är jag mer van att vara ifrån min man och har dessutom ett roligt jobb att gå till, så min tillvaro är helt okej :)


ÅH, jag är så kär i min sötboll! Finns ingen bättre. Jag ska aldrig släppa den mannen ifrån mig, det är en sak som är säker!



Kommentarer:
Postat av: din mamma

varmt hjärta i din mamma. <3

2009-05-09 @ 12:25:06



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback