Twelve o'clock

Det blev en timme längre än jag först trodde på jobbet idag. Min stackars chef har nämligen gått och blivit sjuk och tappat rösten, lite svårt att berätta för kunder om produkter då! Så idag jobbade jag 11-19 och imorgon ska jag hoppa in för henne och jobba 10.30-19!

Det känns så himla bra på jobbet, jag tycker att jag lär mig nya saker nästan varje timme! Det är så det ska vara, jag tror inte på att man någonsin kan bli fullärd i ett sådant här yrke. Man träffar ju nya personer varenda dag som ger en nya intryck och sätt att se på saker och ting. Åh, vad jag älskar mitt jobb! Det har faktiskt fått mig att börja fundera lite på ifall det kanske är det här jag vill göra med mitt liv... Det vore ju jättehäftigt att någon gång i framtiden bli butikschef..! Jag har ju, som en del av er vet, haft planer på att bli Art Director, men vi får väl helt enkelt se vart livet leder mig ;)

Nu ska jag och Linn dricka te och äta mackor!
Tjipp!



Kommentarer:
Postat av: Becca

Ååå, vad kul att du trivs så bra :D Jag blir så glad för din skull!

2009-03-12 @ 00:53:08
URL: http://thebecca.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback