Söndag kväll

Max har varit här i två dagar = så himla bra. Vi har under helgen lagat & ätit lasagne (det var det som var överraskningen), som var jättegod, jag ska göra en till i veckan så att Linn får smaka också. Vi har också hunnit kolla på hela första säsongen av "How I met your mother" och konsumerat ca ett kilo lösgodis.  Riktigt bra serie det där, se den från början!

      

Lasagne & min mysboll

Idag åkte vi in till stan lite tidigare för att äta på kinaresturang. Det blev Restaurang Beijing som ligger i Nordstan. Det var gymnastikuppvisning på bottenplan, så vi fick gratis underhållning! Maten däremot var väl ingen höjdare, men helt okej.

Sedan gick vi in på Rut m.fl. och där hittade jag en jättesnygg skjorta som Max köpte åt mig! Har jag världens finaste pojkvän eller har jag? Förhoppningsvis dröjer det inte så länge innan vi bor tillsammans och kan umgås varje dag istället för varannan helg. Långdistans SUGER! För er som inte vet så är det så att jag bor i Partille och han i Karlstad.


Skjortan!

Nu lyssnar jag på electro och ska ställa mig och diska. Musiken som gäller at the moment är den till höger i menyn. LYSSNA! Sedan även dra ett varv med dammsugaren, fasen vad fort det blir sktigt, Linn & jag städade ju i onsdags för tusan. Hon kommer för övrigt hem imorgon! :) Då ska jag jobba också, det ska bli kul! Jag är så himla glad att jag har ett så roligt jobb, det är helt sjukt. Jag märker inte ens att jag borde gå på lunch, de andra får säga till mig, haha.



Kommentarer:
Postat av: IDA

Åh, lasagne. Ser gott ut. Tjusig skjorta också :D

2009-03-08 @ 22:18:09
URL: http://hebreiska.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback