Rund om fötterna

Nej, jag har inte druckit, jag har jobbat, haha! Jag har stått upp så mycket idag att det känns som att mina fötter är bortdomnade på undersidan. Ska strax gå och lägga mig, jag är så himla trött!

Jag fick öppna butiken idag eftersom min stackars kollega Carro har blivit magsjuk.. Jag hade chefen i telefonen och en fusklapp framför mig med allt man ska göra för att öppna, så det gick fint! Jag ska jobba i Carros ställe imorgon också. Jag hoppas verkligen att det blir lugnare än vad det var idag. Kan lova att jag var stressad, herregud! Under ett par timmar runt lunch hade både jag och Christine(vi var bara två som jobbade) ungefär sex personer var i kassakö och förutom köerna var det massor av folk i butiken.Det är ju inte direkt som att sitta i kassan på Ica heller, utan man ska ju hjälpa kunderna med frågor om medlemskap, hudvård och smink och sådär, så varje kund tar ju sin lilla tid.

Vi hade bra resultat i alla fall, det känns riktigt kul! Jag tycker att det är så roligt när det går bra på jobbet, känner mig så inspirerad och peppad till att göra bra ifrån mig hela tiden. :)

För övrigt funderar jag på att klippa mig, eller ja, i alla fall klippa upp håret som är närmast ansiktet. Det är inte lika snyggt som det brukar när jag har uppsatt. Jag gillar när inte allt hår kommer med i tofsen, jag vill ha luggen och lite runt om den hängandes på sidorna liksom. Men nog om detta, nu ska jag sova. God natt!




Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback