Monday

Idag har jag hunnit med en hel massa saker! Vi har tvättat (det var på tiden, wiho!), städat lägenheten grundligt och så har jag färgat håret. Från rödhårig med ful utväxt till brunett.

Nu är det en ny vecka med fullspäckat schema. Jag jobbar tisdag-fredag och på lördag ska jag göra högskoleprovet. Jag måste alltså hinna med att göra ett gammalt prov någon dag under veckan för att se lite hur det går till. Jag är lite nervös (inför det riktiga provet då förstås)! Min bror tror att jag kommer få 1,2-1,4! Inget dåligt höga förväntningar han har på mig heller! Om jag får under 1,0 kommer jag nog att vara missnöjd, tyvärr.  Jaja, only time willl tell. Får jag dåligt kan ni glömma att jag berättar om det. :>

Nu: SÄNGEN!



Kommentarer:
Postat av: Linn

om du inte berättar det fattar man ju ändå xD men tror det kommer gå bra för dig :)

2009-03-24 @ 13:14:40
URL: http://thelinn.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback