Jag har tråkigt

Vem är din bästa vän? Max.
Vem älskar du? Max, tjejorna, övriga nördar & familjen <3
Vem vill du bli full med? Sara, Becca, Rotmos eller en kombo av de tre, haha.
Vem är den bästa artisten? Just nu är det Yuksek.
Vem pratade du senast med? Linn... Surprise!
Vem fick du senast sms av? Linn.
Vem är snyggast i världen? kass fråga.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort den? Max! (på så vis får jag ju del av miljonen... man måste ju tänka smart, hähä)
Vem saknar du? Max och pappa. Har inte träffat papi sedan innan jag flyttade :(
Vem är snällast i världen? Dalai Lama...
Vem vill du prata med? Ingen, orkar inte.
Vem såg du full senast? I fredags var väl Becca lite lätt dragen. :D
Vem vet allt om dig? Max, Linn och Becca vet väl mest tillsammans. Gick ju i samma klass som Becca i 3 år och är uppvuxen & bor med Linn, så ni andra ska inte känna er mobbade.
Vem kan du berätta allt för?
Mina friends & Max.
Vem kan berätta allt för dig? Den som vill. Jag lyssnar.
Vem hatar du? Den som går långsamt framför mig.



Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback