Friday, I'm in love

Kul att ni gillade designen! :)

Jag jobbade 10:30- 19 idag och jag inventerade för första gången i mitt liv^^ Det var lättare än det låter! Haha. Förresten skrev vi av en massa varor som inte gick att sälja p.g.a. olika orsaker (de kan ha utgått ur sortimentet eller haft en trasig förpackning osv) under veckan. Jag fick ta hem fem olika parfymer, en brun utan sol-spray, en sminkborste, en ögonskugga, ett rouge, en flaska massageolja, schampoo, balsam och rengöring + dagcremé ur vår Pure Calmille-serie (som jag faktiskt hade tänkt köpa!)! Inte alls dåligt! :D

Nu ska jag laga min egenhändigt komponerade korvgryta, den är jättegod! Ska nog skriva upp receptet så att jag har till senare, nu har jag nämligen ingen koll alls på hur mycket av ingredienserna man ska ha i förhållande till antal portioner.
Ha en bra fredag!

Och till Linn:
Jag är avundsjuk! Have a blast :)



Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback