På jobbet

Vi har crémeögonskuggor på jobbet som har en förpackning som gör den lätt att missta för läppglans. Jag stod bredvid sminket en dag och packade in ett paket åt en kund i godan ro - och vad ser jag då om inte två fjortisar som provar den vita crémeögonskuggan... På LÄPPARNA!? Jag både garvade och grät inombords och elak som jag är lät jag dem hållas en stund innan jag frågade ifall de var medvetna om misstaget.

"... Va? OJ! Men det var ju så snyggt..! Hahahaha!"

Åh, var är världen på väg? Sen NÄR är det snyggt med vita läppar? :(



Kommentarer:
Postat av: Carro

Hahaha!

Jag veeeet! Fjortisarnas favorit är foundation på läpparna! ;P Så snyggt så!

Not!

2009-06-06 @ 19:45:17
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback