Midsommarhelg

På midsommarafton gick jag upp typ tio i tolv eller nåt och gick ut i köket. Då frågade M (hon jag bor hos) mig om jag skulle tvätta, och det var en jäkla tur, för jag hade totalt glömt bort att jag hade tid klockan 12, haha. Så dagen spenderades i tvättstugan, framför datorn och städandes i rummet. På kvällen kom A och vi hann se avsnitt 2-14 av säsong 1 av HIMYM innan det blev dags att avsluta kvällen! Så nu känner jag mig faktiskt lite mätt på serien, men det var ett väldigt bra midsommar"firande", d.v.s. ett obefintligt sådant. Jag vet inte ens varför man firar midsommar? Förutom för att grilla och umgås, som man kan göra resten av sommarhalvåret också.

Nu ser det väldigt okej ut i mitt rum faktiskt, jag behöver bara rensa bland mina saker och kläder också.. Woho.. Igår gick jag och M ut på en snabb 40-minuterspromenad till en stor godisaffär som var vårt mål. Det var verkligen roligt att gå runt därinne, de hade ALLT (400 godissorter) från sånna där godissprayer (som fanns på Megagott, kommer ni ihåg, Forshaga-bor? :D) till mörk choklad till sockerfritt godis.

Jag fick med mig detta hem:



Kommentarer:
Postat av: Din mamma

OJ! Det var ett mycket kontrollerat inköp! Sååå lite. :)

2009-06-21 @ 16:58:49



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback