Good day

Idag vaknade jag av ett samtal från jobbet som gav mig tre arbetstimmar senare idag, mellan 16-19. Det var väldigt välkommet då jag inte har lika mycket timmar i juni-juli som de senaste två månaderna.. Tråkigt, men that's life. Måste verkligen engagera mig mer i jobbsökandet nu, det vore helt perfekt med ett till extrajobb för mig så att jag kan matcha tiderna med mitt nuvarande extrajobb! Synd att det är finanskris bara, det tar ju död på i princip alla jobbplaner. Men det blir vad man gör det till!

Det har varit rätt soligt och fint här i Partille idag men nu började det mulna på, det var lite synd. Jag har haft balkongdörren öppen hela dagen och börjar inte förrän nu frysa lite om fötterna. Jag var beredd på fult väder idag så det känns helt okej! Förresten sa en kund sa till mig igår att det bara skulle bli tio grader varmt i Götet imorgon!? Vad fan liksom? Då kan det ju lika gärna bli vinter igen...! Kollade på smhi nu och det ska tydligen regna i Partille imorgon också. Då är jag i och för sig på jobbet så det gör inget, hähä.

Tänkte att jag skulle färga håret ikväll, ska försöka färga tillbaka min naturliga hårfärg. Varför jag inte bara sparar ut mitt eget hår är för att det ser rätt dött ut, det är liksom inte direkt någon lyster eller glans i det. Sen känns mitt hår alltid fräschast nyfärgat. True story.

Mycket seriös bild på mitt blekta rödbruna hår ;)



Kommentarer:
Postat av: ida

Fin pose, jag vill också färga håret. Mitt ser också dött ut, grådassigt och fult :@

2009-06-04 @ 15:06:04
Postat av: Carro

Sv: Det var ju bra då! :)

Förresten vilken är din naturliga hårfärg? :)

Vi ses imorgon!

2009-06-04 @ 21:45:25
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Linn

hahaha vilken söööt bild:D

2009-06-07 @ 20:10:18
URL: http://thelinn.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback