Go' kväll

Nu sitter jag i mitt sprillans nya rum och fryser som satan! Jag har varit upptagen 24/7 hela helgen men nu är allt gjort och jag sitter här, tillsammans med en massa ouppackade kartonger och påsar. Vem hade kunnat ana att jag har så mycket saker att vi behövde köra tre lass med en kombi!? Well, inte jag i alla fall, som inte ens hade börjat packa i fredags.. :') Igår körde vi två lass och hann med Ikea och ett 60-årskalas emellan. Idag kom Linn med föräldrar och hämtade grejer i lägenheten. Vi städade den också, så nu ska jag bara lämna nycklarna så är det klart!

Innan mamma & Roland åkte hem åkte vi till Ikea igen och åt en massa köttbullar. Det var välbehövligt, för jag var tjurig som en treåring pga hunger, haha! Vi kom till fyndhörnan och vad hittade jag där om inte gardinerna jag tänkt köpa, fast för en hundralapp billigare! Stort TACK till den som bara förstörde förpackningen!

Nu ska jag slänga på lite sängkläder (om jag hittar dom) och sen sussa, imorgon ska jag upp tidigt, för jag öppnar butiken klockan nio, istället för Jessica, som blivit sjuk. Krya på dig vännen :)



Kommentarer:
Postat av: IDA

Åh, vad roligt. Du är så vuxen :D



Vill till IKEA. Vill ha en bostad att shoppa till också.

2009-06-15 @ 17:14:01



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback