Busy bee

Det är dags att jag börjar blogga på riktigt igen tycker jag! Jag känner mig väldigt upptagen fast jag egentligen inte är det.. Jag menar, jag gör "inget" på fritiden och jag jobbar ändå bara extra, det är inte som att jag har ett heltidsjobb som tar upp min tid? I och för sig har jag haft besök nästan konstant i flera veckor nu, kan vara det som känns kanske. Får klura lite på det där och försöka använda min tid bättre..

Idag har jag fixat en riktig sminkhörna i mitt rum, allt som fattas är en extra stol, men det funkar att flytta datorstolen ett tag till. Såhär ser två hörn av mitt rum ut! Ni får ignorera de ouppackade lådorna/väskorna och det allmänna stöket, bättre bild kommer när jag känner mig nöjd med städning osv!
 
Kolla Carro, hur rätt du prickade in min present! Den hänger i fönstret ;)

För övrigt fick jag en relativt liten lön den här månaden så nu får jag visa vad jag går för och hålla i pengarna, alternativt spara in på vissa saker (som mat, hähä. Närå, men jag behöver ju inte äta ute typ varje dag som jag brukar) för att kunna unna mig andra (är sugen på en foundation från i.d. Bare Minerals, läs mer om det hos Carro HÄR). Apropå inköp ska jag nog boka resebiljetter till Värmland imorgon! Nästa helg blir det party minsann. :) Ska bli skönt att träffa alla fina värmlänningar och bli lite påmind om var man kommer ifrån, haha! Sen lär jag ju få inkassera några kronor av pappa eftersom jag fyllt 20 också, nicenice!

Imorgon är det jag som öppnar butiken prick 09:00, så nu ska jag sova! Nattinatti!



Kommentarer:
Postat av: Carro

Men det blev perfekt ju! :) Kul!



Jag borde typ också sortera mitt smink lite, har typ skåpen helt fulla, slängde massa igår.. haha

Seriöst för varje månad blir det mer och mer och meeer.. Men jag gillar't! :D

Speciellt våra nya id smink! Måste ha rouget!! Haha!

2009-07-29 @ 19:21:24
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Mari

Vad fint det ser ut i ditt rum! ID sminket är jättebra, jag har använt det i flera år och är supernöjd :D så unna dig det tycker jag (för det är dyrt ;P)

2009-07-29 @ 19:39:52
Postat av: Linn

Du gör mig sjukt orolig :( Läste nämligen att du inte skulle "äta varje dag" som du brukar (haha, vem brukar inte liksom)! Missade det lilla ordet "ute". Var beredd att slänga mig på telefonen få dig på andra tankar direkt xD Shit, jag känner mig nästan som en mamma. Tur att jag läste fel hörru!



Snyggt med sminkhörna, det behövdes verkligen i ditt rum :D

2009-07-29 @ 19:58:33
URL: http://thelinn.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Tack detsamma gullet! :)

Ja men sålänge man har något att skriva om, så är det roligt! Ska fortsätta vara bättre med bilder å så, det blir roligare för andra att läsa när det är lite bilder! :)

Vi ses på lördag! Kramkram!

2009-07-30 @ 11:06:11
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: IDA

blogga blogga blogga blogga!

2009-08-02 @ 11:20:28



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback