Paus

Jag gick runt i Vasaparken idag. Det var oväntat skönt att bara sitta och gunga för sig själv i grönskan och känna lukten av träd, buskar och gräs. Jag saknar verkligen naturen här i Göteborg, det är stor skillnad mot lilla Forshaga det.. Värmland, åh, mysigare plats får man leta efter!

Jag satt rätt länge i parken och tänkte.. Jag behöver slappna av, det är för mycket just nu.. Mina tankar bara snurrar i samma banor hela tiden och jag måste vänta, vänta och åter vänta. Jag hatar att vänta, jag är rätt otålig av mig. Jag vill göra massa saker samtidigt och allt ska helst vara klart direkt. Well, guess what, det funkar inte så.

Imorgon kväll kommer min grabb hit, min älskade, fina, roliga Max! Det var ungefär en månad sedan vi träffades nu, så det är mer än välkommet! Längtar så himla mycket ♥



Kommentarer:
Postat av: kramar/Din mamma

Myskram!

2009-07-21 @ 18:23:41
Postat av: kramar/Din mamma

Grattis min kära dotter! :))

2009-07-23 @ 00:04:17
URL: http://minmammas.blogspot.com/
Postat av: Becca

Grattis på födelsedagen min allra bästa Elin! <3

2009-07-23 @ 00:37:04
URL: http://thebecca.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback