Kommunikation

K-O-M-M-U-N-I-K-A-T-I-O-N

......

Jag upprepar, K-O-M-M-U-N-I-K-A-T-I-O-N.... ( och nu läser du det igen, tack)

.........................

Detta, mina kära vänner (och ovänner) är GRUNDEN till ett bra förhållande. Vare sig det är en kärleks- eller vänskapsrelation eller kanske en relation till en släkting måste man PRATA med andra parten i ett förhållande för att det ska fungera bra.. Så snälla, gör dig själv och andra en tjänst och ta vara på dina relationer!
Har någon gjort dig upprörd/fundersam på något sätt - prata med personen om det! Ge henne/honom en chans att förklara och ge sin syn på saken (Jag kan inte understryka detta nog mycket)!

Jag har varit i en del situationer där jag själv inte fattat hur viktigt det är att vädra sina åsikter, men jag hoppas nu att jag lärt mig något av mina misstag, och ni med ;)

Tack för mig.



Kommentarer:
Postat av: jess

du har en blogg :D

2009-07-15 @ 12:34:02
URL: http://jewi.devote.se



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback