It's a heartache

De senaste dagarna har jag insett att jag är väldigt ensam. :( Jag har inte kommit mig för att gå utanför dörren eftersom jag inte känner någon här, men den här veckan har jag ryckt upp mig och åkt in till stan flera gånger. Såhär tredje gången blev det riktigt tråkigt. Jag har varit i alla butiker jag gillar och det är inte kul att gå och shoppa själv längre. Jag känner mig ganska patetisk som hälsar på på jobbet nästan alla mina lediga dagar, men det är ju liksom där mina kompisar är..

Jag saknar mina underbara vänner och mitt Karlstad! Mitt hjärta kommer alltid finnas i värmland! Jaja, jag får träffa Becca på tisdag i alla fall! :) ♥



Kommentarer:
Postat av: Becca

Imorgon smäller det, Finis! :D <3

2009-07-06 @ 20:02:01
URL: http://thebecca.blogg.se/
Postat av: Carro

Elin vi får göra något efter jobbet någon dag då! :)

2009-07-08 @ 07:57:35
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback