You gimme fever

Idag vaknade jag runt halv sju, antagligen för att jag var jättevarm på grund av febern. Gick upp och satte mig med pappa i vardagsrummet, men jag kände mig helt död, så jag fick ta febernedsättande och gå tillbaka till sängen igen. Har vaknat ett par gånger till men lyckats somnat om. Alldeles nyss svettades jag som en gris men nu är jag sval igen. Suck. Det positiva med skiten är att jag antagligen kommer vända rätt dygnet, yey.

Fick ett samtal från universitetet förut, jag hade kommit in på min kurs om jag hade velat! Men nu blir det ju Göteborg med Linnsan så jag fick tacka nej. Hon som ringde lät jättebesviken, haha.

Nu var Linn här och hämtade bilen, för den skulle städas och ställas hos Becca idag, men jag orkar inte följa med. Vi ska sätta ut den på Blocket så att vi blir av med den snart.

Bildlänk



Kommentarer:
Postat av: Mari

Krya på dig! Hoppas du mår bättre snart =)

2009-01-20 @ 22:25:25



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback