Sent

Det känns väldigt konstigt att tänka på att jag faktiskt har firat ett år med min pojkvän... Jag har alltid tänkt på "ett år" som en slags osynlig tidsgräns mellan seriösa och mindre seriösa förhållanden. Jag har ingen aning om varför, men nu är jag själv där, och det känns läskigt, men väldigt bra, eftersom jag är trygg i mitt förhållande. More to come <3

Idag har vi gått på stan och fixat Fysik B-bok till Max, så nu blir det plugga av för hans del. Svängde ut till Ikea också, där jag förståndigt nog köpte ett set med kastruller och ett med grytor! Känner att jag vill vara bättre förberedd än inför Töcksforsvistelsen, då jag var tvungen att låna grejer av tjejerna vaaaaarje dag. Imorgon ska jag åka hem, städa och sedan bloggdesigna lite, är sjukt sugen, whipdido!



Kommentarer:
Postat av: Jesper

Ok, vad bra. Det är möjligt att jag hör av mig;)

2009-01-11 @ 02:37:11
URL: http://kastel.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback