Fem

5 av mina favoritprogram:
- scrubs
- alla inredningsprogram
- top model
(älskar alla program där något förändras till det bätttre/snyggare och men får se före- och efterbilder)
- las vegas
- CSI

5 saker jag gjorde i går:
- bloggdesignade
- åt alldeles för dåligt
- var ensam i lägenheten
- spelade nästan sönder Håkan
- gick och la mig runt kl.03

5 saker jag ser fram emot:

- ikväll, nattfika med Pernilla och Linn :D
- imorgon, för då ska Linn&jag köpa godis och bara softa
- när jag får jobb i Gbg
- den 6:e, för då kommer Max hit :)<3
- när jag får träffa Becca, Mari och Sara :)

5 saker på min önskelista:

- ett jobb!
- pengar
- körkort
- en egen, fräsch lägenhet i Gbg-området fr.o.m. juli
- mindre mage och en snygg bränna!



Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback