Sjuk

Jaha, precis efter badet fick jag ont i halsen och blev tät i näsan. Känner mig helt varm och mosig i huvudet. Kul! Jag måste bli frisk innan vi drar till Göteborg, feber funkar inte när vi ska flytta! Mamma Mia-filmen var dålig förresten. Det enda jag gillade är hur väl de har passat in storyn med ABBA-låtarna, det var ganska imponerande, men annars? Nej tack, för tjejigt och platt.

Förutom den usla lönen (ska ringa facket imorgon) kommer vi på fler och fler nackdelar med semmelförsäljningen:

Linn säger (00:46):
OUH : ( sälja semlor när fyllosar går förbi och är hungriga :|
eeeeellllliiiiinnnnn säger (00:46):
:| hjelp!



Kommentarer:
Postat av: Max

Eller så kan ni börja sälja guld?

2009-01-20 @ 07:10:48
URL: http://[email protected]



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback