Resumé 2008..

Årets..

Förändring:
Från gymnasiet ut i arbetslivet, och dessutom med ett tungt jobb.
Insikt: Bara jag kan hjälpa mig själv
Roligaste: Sjukt många roliga stunder! Kan inte nämna en enskild
Onödigaste: Att inte orka med skolan och få kassa betyg
Köp: Laptop, Ipod
Överraskning: Att en bekant blev med barn
Fest: Nyår, lätt :D På andraplats kommer väl den absurda personalfesten^^
Ny bekantskap: Josefin!
Drama: Kan jag inte skriva här, men en viss tjej är väl inblandad utan sin vetskap, som vanligt, haha :D
Besvikelse: Nämda tjej ovan
Upplevelse: Mitt första riktiga jobb! Det var en upplevelse som heter duga.
Tråkigaste: Kycklingfabriksjobbet.
Olycka: Har varit nära ett par gånger i Töcksfors/Norge!
Bästa Kyss: Ofta jag rangordnar? Men jag fick den av Max iaf ;D
Sämsta Minne: -
Upptäckt: Att vissa personer aldrig förändras.
Nya tvångstanke: Att blogga! Herregud!
Påbörjning: Bloggningen?
Hetaste Minne: Many ;)
Mysigaste Minne: För många
Missförstånd: Vet inte
Sexpartners: 1
Nya Hobby: Bloggdesign
Resa: Rhodos
Investering: Kylskåpet! :D
Besök: Kommer inte ihåg
Klädselplagg: Oj, öh? Underställ :D
Otänkbara handling: Hm, vet inte? Att jag betalade in en räkning way too late kanske
Flipp: Nyår :D
Flopp: Gbg
Framgång: Lite mer självförtroende än förra året
Deja vu: Se "Besvikelse"
Citat: "Jag undrar var gränsen går för negrer..?" / Mari :D<3



Nytt för 2009:
Våga säga ifrån och inte ta någon skit!



Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback