Natt

Träffade sjukt mycket folk vi kände på Nöjes idag, det var jättekul hela kvällen! Jävlar vad kallt det är ute förresten, när ska det bli vår egentligen? Uscha. Imorgon ska jag bara ta det luuuungt! Ska se på en massa Scrubs, kanske städa lite och plocka ihop saker jag absolut inte ska ha med till Göteborg. När jag flyttar ska nämligen pappa och Anne ha mitt rum, så allt jag inte använder ska ner i källaren!

Förresten har jag snart varvat Scrubs, tjiho! Är i slutet på fjärde säsongen. Tar ett par avsnitt varje kväll innan jag ska sova :) Som nu, go' natt!



Kommentarer:
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Nämen!! TACK snälla söta. Att du inte kom fram då : ) Hihi

2009-01-18 @ 04:20:51
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Haha, naaw :D Jag är ingen kändis! Jag är en helt vanlig tjej : ) ! Det är mest jag som blir generad och blyg när mina bloggläsare kommer fram : ) Men jag blir otroligt glad också! Tack för din söta kommentar och kom fram nästa gång :) Jag är sååå snäll så : )

2009-01-18 @ 04:45:36
URL: http://lindablom.se



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback