A lot of work work

Jag provjobbade alltså igår och dagen bara flög förbi för att jag hade så roligt! Alla arbetskamrater är jättesnälla och jag tycker faktiskt att det gick skitbra! Klart man gör lite fel och missar ibland, men vafan, det var ju första dagen liksom, everybody makes mistakes :) Ska jobba igen senare under veckan, ska bli så roligt :D Om det går bra då också kommer jag få en produktgenomgång & bli extrapersonal! Jag stod i kassan i princip hela dagen för att lära mig hur deras system fungerar. Jag ville inte åka hem på kvällen för att det var så kul :)

För övrigt kan väl ingen ha undgått att Kronprinsessan Victoria och Daniel Westling förlovade sig idag, på fettisdagen, hähä. Förresten, fy fan vad fjantigt med alla som inte tycker att Daniel är "rätt man för Victoria"! Hur i helvete kan någon utomstående veta något om det?




Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback