Jag ska vara snäll i år, Tomten

Här kommer mina fetaste VILL HA-just nu.

x Ett butiksjobb (allra helst i en butik där jag får skapa något själv också, eller skylta om eller något kreativt).
x En biljett till bob hund i Göteborg och en till The Hives i Karlstad.
x Presentkort på Make up store, H&M, Panduro eller BikBok.
x En ljusslinga in shape of körsbärsblom från kitsch.se (har fått dille på körsbärsblom, funderar på att designa om bloggen med sånt tema till och med, men det kanske blir för tjejigt?).



Tack på förhand!



Kommentarer:
Postat av: sofi

the hives i karlstad? nar, var och hur ungefar?!



jo, precis. fast det ar ganska kul ocksa! man lar kanna mycket folk. imorgon flyttar vi iofs harifran, in till kings cross som ar lite av ett partyomrade. vi far se hur det slutar :p hm, hur maten ar - smak eller pris eller vad menar du? kanns mest som att vi lever pa mcdonalds och annat onyttigt iofs, haha. illa, men nar vi kommer till melbourne ska vi leva nyttigliv! (yeah right ungefar :c)



haha, svart att fa jobb? du vill inte borja plugga da? mjo. jag kanske ska plugga, jag kan bara inte bestmma mig for vad. och nu ar det sa kul att resa, sa kanske gor det ett ar till. skulle vilja aka tillbaka hit till australien under hosten igen :)

2009-02-11 @ 13:57:37
URL: http://soofii.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback