Full rulle

Jag hann knappt gå upp imorse innan jag blev kallad till arbetsintervju! Fick slänga mig in i duschen fort som sjutton för att hinna! Tyvärr hann jag inte äta något utan tänkte köpa en korv på pressbyrån. Väl där upptäcker jag att jag inte har stoppat tillbaka bankkortet i plånboken sedan i lördags, så det enda jag har med mig är 17 kr. Jag ser att en korv kostar arton men låtsas inte om det och frågar om det finns någon korv för sjutton kronor,"för det är allt jag har..." Expediten blev tagen av min sorgliga historia om stress och arbetsintervju och gav mig rabatt, vilken ängel!

Intervjun då... Min allra första riktiga arbetsintervju till och med. Det är en deltidstjänst hos en livsmedelskedja som står på spel och jag har ingen aning om hur intervjun gick! Jag var sjukt nervös och satt med knallröda kinder hela tiden. Det kan endera ha gått jättedåligt eller helt okej, jag vet verkligen inte. Trots att Linn hade förberett mig på att jag skulle få svara på frågor som "vad är dina bra sidor" blev jag mållös när de frågade mig, haha! Kände att jag mest upprepade allt som står i mitt CV redan, men men. Nu vet jag vad jag har att vänta mig till nästa gång och är förhoppningsvis bättre förberedd.

Imorgon är en ny fin dag med två intervjuer till! Jag fattar inte vad som har hänt, igår och idag har fyra företag ringt och bokat intervjutider med mig! Två av dem är telefonsäljarjobb, ett är som sagt deltid hos en livsmedelskedja och det sista är extrajobb i en butik som säljer skönhetsprodukter. Helst skulle jag vilja jobba deltid i livsmedelsaffären och samtidigt få extrajobbet i butiken. Wish me luck!


Slänger in en korning, osmickrande bild på mig och Kloan från Max fest i januari :D (Marie och Daniel i bakgrunden) Saknar er alla!



Kommentarer:
Postat av: Becca

Ååå, vad kul! Här får du det STÖRSTA LYCKA TILL DU NÅGONSIN FÅTT!!!!!!!!!!!!!

2009-02-18 @ 17:20:48
URL: http://thebecca.blogg.se/
Postat av: sara

ja här händer det grejer! grattis och lycka till!! :D

2009-02-18 @ 17:34:30
URL: http://magnumclassic.blogg.se/
Postat av: Linn

Gött tjejen :D

2009-02-18 @ 19:18:18
URL: http://thelinn.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback