Fina lilla krumelur, jag vill inte bliva stur

Igår lovade jag mig själv att jag skulle lämna CV i Allum, det lokala köpcentret, men jag vaknade sent, satte mig här och känner mig finnig och allmänt fel. Har också tjockdag idag. KUL? Nej. Insåg att jag råkat skicka ett mail med jobbansökan till Panduro utan att bifoga vare sig CV eller personligt brev. Haha, lyckat. Som tur är söker de ingen nu ändå, det var bara en spontanansökan.

Linn jobbar sin första dag på sitt nya jobb idag och jag känner mig precis som när jag gick i skolan och bodde hemma. Har dåligt samvete för att jag inte hade gjort något värt på hela dagen och bara väntar på att mamma/pappa ska komma hem och påpeka det för mig. Jävlig tur för mig att Linn är min kompis och inte min förälder, heh.

Jag önskar att jag orkade göra fint här så att hon slapp se all skit när hon kommer hem, men jag vet inte vad det är med mig, men jag vill ingenting idag, NADA. Orken är borta. Jag önskar också att jag hade kunnat kolla på film hela dagen utan att få dåligt samvete för det, men det lär inte hända.

Mitt mål idag är att lägga in GES - Stanna världen en stund (min nya superduperglad-låt) & Muse på Ipoden och laga mat åt mig och Linn. Ska nog tvinga in mig i duschen nu. Hoppas ni har det bättre. Ciao.



Kommentarer:
Postat av: Linn

Men du, nu står du och gör mat åt mig som är hungrig som ett svin! Så vad spelar det egentligen för roll om det ligger skit i vår lägenhet då va? Förresten är det fin skit, det är ju faktiskt våra grejer och hör sen! Och vet du, Allum finns kvar imorgon också. :) Nu får det vara nog, du kommer tro att detta är reklam, haha.

2009-02-16 @ 18:14:36
URL: http://thelinn.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback