Dagens plan

Ska slänga på mig kläderna, sminka mig lite snabbt och dra ut och lämna lite CV:n idag! Livsmedelsbutiken jag sökte deltidsjobb på har fortfarande inte hört av sig (de sa senast tisdag = igår), så jag väntar mig samtal från dem idag. Annars ska jag diska mitt diskberg och klippa Linns hår sen när hon kommer hem från jobbet.

Sedan undrar jag vilka ni tre är som prenumererar på min blogg via Bloglovin'! Jag vet att Sara är en av er, men vilka är ni andra två? Är lite roligt att veta :)



Kommentarer:
Postat av: IDA

jagjagjag! :>

2009-02-25 @ 16:07:04
Postat av: Elin

Aha! Bara en okänd beundrare kvar :>

2009-02-26 @ 00:14:25
URL: http://beatcontrol.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback