Helgen

 I fredags var jag och typ 10 andra tjejer hos Becca och firade hennes 20-årsdag. Jag hann inte sy klart min klänning, men jag löste problemet genom att slänga på mig en svart kjol och tejpa brösten. Finfint! haha :D Det var verkligen jättetrevligt och så himla härligt att träffa alla sköna tjejer igen! Grymt längesen man träffade en del faktiskt :) Vi dansade, lekte lite och hoppade på Beccas studsmatta och FY FANGEN vad roligt det var eller? Jag hann hoppa ett hopp och sen låg jag dubbelvikt av ren lycka! Haha jag måste vara störd, men det var så himla roligt! Min hemlis var ett scrapbook-album förresten :)

Bilder snodda från Beccas blogg ;)

Alla utom fotografen Becca!

Birthday-kiddo (och jag, haha)!

Lag Hitler Jugend! Gaaaas, haha!

Tack för en jättemysig kväll, allihopa! ♥

Jag har varit hos Max också! Vi käkade Pasta Carbonara hos hans pappa och sen åkte vi hem till hans mamma. Det roliga var att jag hade en stor resväska på hjul med mig, så jag satt på pakethållaren på Max cykel och höll i handtaget på väskan så den åkte efter oss liksom. Jag lovar att hela Skoghall glodde på oss när vi svischade förbi, haha! Nu är jag "hemma" i Göteborg och det känns väl... sådär om jag ska vara helt ärlig.



Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback