Fredag den 14/8-09

Tända ljus, Hot chip och grundlig städning av mitt rum. Kan det bli bättre? Jovars, Linn är på Way out west och sover hos mig. Sen ska jag träffa Becca i helgen också :) Mysmys!

Min i.d. foundation har än en gång gett mig rödflammig hy, utslag och klåda och sveda. Bra med tanke på att jag nu kunde utesluta allt annat tänkbara anledningar till reaktionen, men dåligt annars. Så imorgon lämnar jag tillbaka den. Trist med tanke på att den ska vara bra för känslig/problemhy och verkar passa de flesta..

Nya Ikea-katalogen har kommit ut, men eftersom jag är skriven hos pappa i Värmland har den blivit skickad dit!!!! Så om du vill göra mig glad, ge mig en Ikea-katalog, snääälla! Jag är beroende..

Ja funderer på å prate grov värmlännska e hel da' på jôbbe, skull va kul å se vari säger om dä, di där gôtebôrgera! Å I ÅA Ä E Ö!



Kommentarer:
Postat av: Carro

Jag tror folk skulle bli glada, värmländska är ju fint :)

2009-08-15 @ 14:26:14
URL: http://limefruit.bilddagboken.se



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback