Efterlängtad löning!

Idag har jag jobbat och sprungit lite på stan. Fick med mig två par tights (ljusröda och lila), svarta knästrumpor med rosetter och en almanacka hem. Efter jobbet mötte Carro upp mig, för vi skulle som sagt på bio och se L.A. Gigolo.
Vi satt nästan helt ensammma, det var bara fyra andra där, så när det var lågt ljud i reklamen/filmen hördes allt man gjorde jätteväl, haha! Filmen hade ett väldigt konstigt slut och var allmänt skum. Sen var det sjukt många sexscener, det var mjukporr rakt igenom, så det var väl lite... awkward. :D Efter bion följde jag Carro till tåget och gick sen in på Pocket Shop på centralen och kikade lite. Jag letade egentligen efter Emma Hamberg-böcker, men kom ut med sju helt andra! De hade "Ta tre svenska böcker för 165kr"-erbjudande, så det gäller ju att passa på! Jag tog 6 svenska och en engelsk. Jag har lovat mig själv att läsa mer engelska, eftersom jag känner att jag tappar det så himla snabbt när jag inte går i skolan och blir tvingad att prata och öva hela tiden. Bättring alltså! :)

Jag fick förresten en liten "present" av Carro idag, nämligen DKNY-doften Red delicious, eller det röda äpplet, som alla säger! Hon använde den inte och tänkte då på mig, gullungen! :D TACK! Jag har varit nära på att köpa den i flera år men aldrig tagit mig för att göra det och så bara FÅR jag den? :D
Såhääääääääääär glad blev jag för det! (=galet glad)

Imorgon kommer mamma hit sent på kvällen så det blir till att städa och bädda rent innan dess. Det ska bli skönt, mitt lilla rum har grott igen lite sedan mitt städryck förra veckan. Mami stannar typ hela helgen också, ska bli mysigt! Vi träffas ju inte alltför ofta :)

Kvällsplan:
22:55 Seinfeld
23:25 CSI
SOVA



Kommentarer:
Postat av: sara

haha va söt du är! :D

2009-08-27 @ 00:17:44
URL: http://magnumclassic.blogg.se/
Postat av: Mari

Vilken mysig dag =D

2009-08-27 @ 15:58:50
Postat av: Carro

Det var så lite så! Haha jag har galet många parfymer, så det var bara kul att ge den till dig! :D TACK för det fina halsbandet! Jag blev jätteglad för det! :D

2009-08-27 @ 20:22:46
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback