Personlighetstest

Becca länkade till detta personlighetstest som jag också gjorde, detta blev mitt resultat:

Din personlighetstyp:
Vänliga, flexibla handlingsmänniskor. Fokuserade på snabba resultat. Lever för stunden. Risktagare som lever på högvarv. Har inget tålamod när saker dras i långbänk. Lojala och moraliska, men med flexibel syn på lagar och regler om så krävs för att få något uträttat. Socialt begåvade och populära.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Säljare, marknadsförare, poliser, ambulanssjukvårdare, medicintekniker, datatekniker, IT-supportanställda, entreprenörer, komiker, rallyförare, brandmän, militärer, revisorer, snickare, hantverkare, lantbrukare, servicepersonal, transportarbetare, väktare.

•••
Det jag känner direkt är väl att sista ordet i första stycket är ren och skär lögn, haha :D Men annars var det väl rätt bra! Säljare, servicepersonal & marknadsförare är jag ju i alla fall redan ;) Ni som känner mig, stämmer det?



Kommentarer:
Postat av: Carro

Javisst kan du det! =)

Jag har gjort på lite olika sätt, men igår gjorde jag såhär:



2 ägg

3 dl socker

100 g smält smör eller margarin

1,5 dl vetemjöl

4-5 msk kakao

2 tsk vaniljsocker

1 krm salt

½ tsk bakpulver

En skvätt kaffe (om man vill)



Sätt ugnen på 175 grader

Antingen brukar jag bara blanda ihop allt med en slev utan någon speciell ordning. Men igår använde jag elvisp! Och den blev sjukt god! Vet dock inte om det var därför? Iaf:



Vispa ägg och socker med elvisp. Vispa ner vaniljsocker, salt, kakao, bakpulver. Tillsätt sist vetemjölet och det smälta smöret.

Om man vill lyxa till det extra mycket kan man även bryta i en mjölkchoklad eller annan choklad i smeten! =)



2009-04-15 @ 18:52:25
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: din mamma

Alltså, jag bara undrar...varför lämnar man ett kakrecept som kommentar till ett personlighetstest?



Tänkte själv bara kommentera och säja att jag tror du skulle bli en superb rallyförare/ kram

2009-04-16 @ 17:56:40



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback