Min pojkvän och jag

En grej som verkligen "är Max" för mig är i-språket. Det har hängt med sedan någon gång i gymnasiet när vi pratade I-språket hela dagen i klassen. När man pratar i-språket är det väldigt svårt att inte prata med jätteljus röst, så man låter rätt irriterande, men samtidigt söt! För er som inte vet går I-språket ut på att byta ut alla vokaler mot i. Exempel:

"Jig ir bist pi itt priti i-sprikit! Jig hitir Ilin ich jig siknir min Mix"



En annan grej är rävar och katter och övriga djur. Max är så bra på att härma beteenden hos både djur och mäniskor, så himla roligt! Något av det bästa jag vet är Fågel-Max. Skrattar garanterat varje gång :) Dock kommer ni aldrig få uppleva detta underbara ting eftersom han vägrar visa det för någon annan än mig, haha. SÖTBOLLEN <3 Åh, jag önskar att Max vore här nu så att jag bara kunde krypa ner i sängen och somna med hans mysiga värme runt mig ♥ Prrrrrrrr!



Kommentarer:
Postat av: Max

PRrrrrrrrrrrrrrr <3

2009-04-30 @ 08:08:07
URL: http://siae.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback