Glad påsk!

Tänkte börja med att berätta en grej som hände igår...  Klockan vad runt halv elva när Evelina(min chef) ringde och undrade var jag var någonstans och då fattade jag att jag hade tittat fel på mitt schema.. Jag trodde att jag började klockan 12, när jag egentligen började 10:30...! Fick springa till första bästa buss mot stan, som tur var gick det en typ 4 minuter senare. Sjukt pinsamt i vilket fall! Så, nu kan ni skratta åt min klantighet en stund, det bjuder jag på!

Jag fick lära mig att stänga av Carro igår och det kändes bra. Bara jag förstår mina egna anteckningar så ska det nog gå bra, haha. Efter jobbet mötte jag upp Max vid bussen, han ska nämligen vara här hos mig under påsk, myyyys! Idag har vi gjort absolut ingenting känns det som, och det har varit riktigt skönt att bara umgås med varandra för en gångs skull. Vi träffas ju inte speciellt ofta, som ni vet. Den grabben är guld värd! :)

Imorgon ska jag öppna butiken, så nu blir det sängen. Natti!




Kommentarer:
Postat av: Carro

Glad Påsk Elin! =D

2009-04-10 @ 16:54:19
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback