På tisdag, på tisdag, på tisdag

Då minsann sitter min andra lön på mitt svenska konto och jag kommer vara en rich bitch! I och med att jag felaktigt fick skatta 50% på förra lönen kommer jag få tillbaka pengarna jag förlorade nu istället, mhm! Som ni vet blir jag en hel del prylar rikare och en hel del kronor fattigare, men det kommer vara så värt det! Längtar ihjäl mig efter en egen Ipod & laptop, aah! <3

Jag har lite planer på julklappar såhär i julbordstider. Kan ju tyvärr inte avslöja dem då alla i min närhet läser min blogg, men, men. Min söta pojkvän kommer i alla fall bli så överröst att han kommer skämmas, haha!

Snart är det dags för ännu en vecka i Töcksfors med tjejerna. Nu jobbar vi dag (07-15) och enbart måndag-torsdag, för på torsdag eftermiddag åker vi till Göteborg! Det ska bli så skönt att unna sig lite extra när man inte kan det annars. Kommer bli jobbigt att åka ifrån Max ikväll, för vi kommer inte kunna träffas på en månad. Vi har aldrig varit ifrån varandra så länge och det känns inte direkt kul. Den lyckosten drar till Thailand i två veckor! Önskar att jag kunde följa med, men det skulle inte vara värt det, jag förlorar ju ca 5000 NOK per vecka om jag inte jobbar. Känns jävligt surt, men that's life. Vi får dra dit själva när vi har råd.

Nej nu ska jag sluta blogga och göra mig klar för att lägga in musik på min skrutt-mp3, äta och åka igen.

Älskar dig, Räven <3



Kommentarer:
Postat av: din mamma

Men det gör inget om du berättar, jag LOVAR att inte tala om det för någon. Vad ska du köpa för något? :)

2008-11-09 @ 19:53:27



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback