Work in progress

I onsdags var jag 95% säker på att jag skulle sluta efter jul (vi har kontrakt t.o.m. den 19/12).
I torsdags blev jag tillfrågad ifall jag ville lära mig hur packmaskinerna på jobbet funkar. Tackade självklart ja, då det innebär...
  1. Viktigast av allt; MOTIVATION! Det är nästan som om de visste att jag tänkte sluta, haha... Det här vände verkligen på allt.
  2. Roligt att lära sig något nytt! Har nästan varit lite avundsjuk på E. för att jag också vill kunna en maskin^^
  3. Att jag har en fast plats varje dag jag jobbar samtidigt som E & T( Tjejerna som bossar över singelfrysen och packmaskinerna). Detta kommer å andra sidan bara vara under två veckor nu innan jul, men i alla fall, haha. Fortsätter jag efter jul fortsätter ju också min upplärning antar jag.
  4. Mer ansvar innebär också större chans att få kontraktet förlängt efter jul(om jag nu verkligen vill det?), OM det nu är E. som är med och bestämmer över nykomlingarnas ovissa framtid.
  5. Jag får göra något mer än att skära fileér på linjen var eviga dag.
  6. Jag känner mig behövd.
Så, den stora frågan innan jul är:
SHOULD I STAY OR SHOULD I GO?



Kommentarer:
Postat av: Linn

you should stay, you should not go :D

2008-11-09 @ 17:06:39
URL: http://thelinn.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback