I get all the girls, I get all the girls

x Jag fick min Ipod i måndags och den var grå!? Jag som ville ha en svart.. Aja, eftersom jag ska ha skin spelar det ingen roll. Men nu vet du, Sofi, att de svarta är mörkgrå!

x Jag stör mig på att jag hänger upp mig så mycket på vad vissa personer tycker. Det borde verkligen inte spela någon roll, men det gör det, så mycket mer än de tror. Nyårslöfte, någon?

x Förresten vill jag bara tipsa om Calvin Harris. Får inte nog av Acceptable in the 80's <3 Sjukt snyggt design på hans hemsida, youtubekanal & myspace. Bilden är tagen från hans hemsida.




Kommentarer:
Postat av: sofi

åh, men vad bra! då får det nog bli en svart/grå då :D yey.

vad sökte du till på kau förresten? :)

2008-11-19 @ 22:01:09
URL: http://soofii.blogg.se/
Postat av: sofi

mäh. jag skickade en kommentar alldeles nyss, men den syns inte :c

jag skrev i alla fall (typ):

åh, men vad bra! då får det nog bli en svart/grå då! yey :p

och vad har du sökt på kau? :)

2008-11-19 @ 22:06:27
URL: http://soofii.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback