Nyårslöften

Ja, ni vet, de där man aldrig håller. Sådana ska jag avge minsann. So, here we go...

#1. Motionera en gång i veckan (Man ska inte överdriva, kroppen behöver faktiskt vila..öh.. sex dagar innan man tränar igen!)
#2. Se mina serier utan svenska subs och läsa böcker på engelska (jag har typ tappat all engelsk grammatik p.g.a. noll träning).
#3. Rengöra ansiktet VARJE kväll och sluta klämma finnar (Salami? No, thanks.)!
#4. Borsta tänderna duktigt, snart blir det svindyrt med tandläkarbesök! :(
#5. Kontakta sjukgymnast och börja träna upp ryggen (Se #1. Hehe)
#6. Ta körkort!
#7.
Skaffa ett jobb
#8. Fylla i tatueringen
FAN! Nu blev det plötsligt en "To do-list"... Damn it. Apropå det så borde ni se den här videon :D (ignorera slutet, det suger)




Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback