Mitt i natten

Idag var det övertid på jobbet, så nu har jag precis kommit hem efter en 10-timmars arbetsdag. För att vara så lång gick den sjukt fort! Stod på linjen, men det gjorde inte så mycket. Det är ju trots allt bara två veckor kvar av skiten! Seriööst, fy fan vad skönt.

Läste Beccas blogg och såg att hon fått preliminärt antagningsbesked från universitetet! Hoppas du kommer in söto (om det nu är det du vill, haha)! Blev sjukt nyfiken och gick in och kollade ifall jag fått mitt, och det hade jag minsann. Jag är tredje reserv till kursen jag sökte (Webb och grafisk bild). Känns ganska bra. Förhoppningsvis inser några mongon att de vill göra något annat och skiter i min kurs. Eheheheh. :>



Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback