Ja se det snöar!

Nu snöar det på bloggen. Synd att det inte snöar ute på riktigt bara.
Snöscriptet hittade jag hos Nevnarien. :)

Känns konstigt att vara hos Max på en måndag, när jag borde(?) vara på vandrarhemmet med tjejerna, eller på väg till fabriken i Bob (som numera står ensam, övergiven och parkerad hos mig)... Men samtidigt väldigt skönt. Antar att saknaden slår till efter julhelgen när man börjar slappna av och inte har så mycket planerat. Rastlös har jag redan lyckats bli, kunde inte tänka på något annat under helgen än att jag ville städa. Lite knäppt, ja.

Förresten fick jag min julklapp från Pontus i förskott, så att han skulle kunna byta innan jul om jag inte tyckte om den. Det var två jättefina koppar från Rörstrand / Filippa K, se bilden. :))




Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback