2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjortförut?

Yes! En massa ju.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg dem, men antar att ett var att inte äta godis, så.. nej.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Norge, Grekland

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Lägenhet, ett jobb

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

9 Januari, 12 juni, 1 sept, 19 dec! De är viktigast iaf.


8. Vad var din största framgång 2008?

Vettefan

9. Största misstaget?
Kommer inte på/vill inte säga

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja.

11. Bästa köpet?
Öh.. Min laptop och Ipoden och klockan, höhö.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Tjafs, som tidningar och resmat. Och resor förstås.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja^^

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Alla radiolåtar som spelats i Norge under hösten!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Oj, gladare tror jag?

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lärt känna mig själv mer. Tagit vissa beslut tidigare!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Oroat mig och tyckt illa om mig själv.

18. Hur tillbringade du julen 2008?
I Forshaga med pappa, Anne, Inger och Pontus

19. Blev du kär i år?
Var kär innan. PEACE NIGGAH

20. Favoritprogram på TV?
Öh, orka skriva alla.

21. Bästa boken du läste i år?
Har knappt läst böcker i år ju.

22. Största musikaliska upptäckten? 
MASSOR!

23. Något du önskade dig och fick?
Ett jobb? Och sparken (eller ja, friställning, men w/e) :D

24. Något du önskade dig men inte fick?
Eget place?

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Kommer inte ihåg? :(

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lugn.

Vad fick dig att må bra?
Har jag inet skrivit det här redan?

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Geore Clooney och Johnny Depp såklart, men även Josh Peck!

29. Vem saknade du?
Inte vem, utan vad; gamla tider kanske typ?

30. Hur många one night stands?
None.

31. De bästa nya människorna du träffade?
Många :) Men J. toppar nog listan?




Kommentarer:
Postat av: Becca

På din födelsedag var du hos Max också var jag, Pontus och killarna från klassen där :D Och åt tårta :D

2008-12-31 @ 17:39:52
URL: http://www.beccas-blogg.blogspot.com



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback