Stockholm, dag 3

Lika hektiskt som vanligt på jobbet! Eller ja, det känns inte lika stressigt här som det kan göra i Göteborg, men vi säljer ändå mer? Jag vet inte hur det går ihop riktigt men det är rätt skönt! Å andra sidan har vi tusen andra saker att göra, så det går väl på ett ut kan jag tänka mig. Idag fick jag ansvar för sminket, kampanjmaterial och accessoarerna. Det sistnämda är inte så jobbigt men ni skulle bara veta vilket kaos det är i sminkhyllan här! Herregud säger jag bara! Nakita skulle ha blivit GALEN! HAHA! :D

Min planering för imorgon blir följande:
1. Leta efter en viss skylt som fattas till nästa veckas kampanjbyte
2. Prislappar till accesoarer & till sminket!!
3. Gå igenom sminket & accessoarerna och försök efterbeställa sånt vi MÅSTE ha mer av inför nästa vecka
4. Sätta upp utfyllnadsgrejor (var de nu finns) i sminket, just nu gapar det tomt på några ställen, inte ok!
5. RENSA och STÄDA sminkavdelningen! Bort med i princip alla tester, byta ut tester-plattor för puder och även för foundation (kolla upp var de nya har hamnat)
6. Gör plats på lagret för sminket och ordna nya kartonger och sortera upp i olika märken (så fint som vi har det i Gbg ^^)
7. Skriv av gamla borstar och dyl.
Intressant va? ;) Carro förstår nog att det är mycket att göra här iaf! Haha ^^ Det lär ta minst en dag att fixa allt i och med att kunderna ska hjälpas i första hand! Men det ska bli kul! Det är verkligen jätteroligt att jobba här, varje dag är en ny utmaning och det känns så himla bra! :D Jag jobbar bäst under en aning press tror jag. Men nu ska jag sova, jag ska upp imorgon och äta frukostbuffén på vandrarhemmet klockan åtta, woho! Natti natti :)



Kommentarer:
Postat av: Dinmamma!

Roligt att du trivs!kram!

2009-09-03 @ 01:53:20
URL: http://minmammas.blogspot.com/
Postat av: Carro

Ja det är ju verkligen kul att du trivs!

Det låter som att du har en del att ta tag i! Jag hoppas att dom inte låter dig ta hand om ALLTING själv. Om det nu är så, så försök att lära dom så att alla kan! Så blir det ju lättare för alla!

Du är duktig Elin! Detta kommer gå kanon! :)

2009-09-03 @ 10:58:04
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Dinmamma!

Välstrukturerade Elin :). Roligtroligt att du fått något att bita i. Tänk om dina arbetskamrater visste hur ditt rum kan se ut! hahahah! / varm kram från dinmamma :))

2009-09-03 @ 12:29:39
URL: http://minmammas.blogspot.com/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback