Den senaste veckan har jag:

x Jobbat förstås
x Gjort en budget (vuxenpoäng!)
x Kollat på, och skrivit kontrakt för, lägenheten som Carro och jag kommer bo tillsammans i! :D (mer vuxenpoäng)
x Sagt upp mitt rum
x Städat mitt rum som såg för jävligt ut. Det är inte klart än, jag måste verkligen rensa igenom mina saker ordentligt...
x Sålt min Muse-biljett. Sorgligt, men bra att någon kunde få användning för den i alla fall.
x Varit på jätterolig After Work med Carro, Jessica och Nakita! Vi pratade en massa och dansade salsa, askul!
x Skaffat Visakort som kommer om en vecka (äntligen kan jag köpa saker själv utan att behöva låna andras!(och ännu mer vuxenpoäng))
x Börjat göra matlådor istället för att äta ute och därmed..
x ... Börjat uppskatta att laga mat själv
x Råkat färgat håret svart (eller så nära man kan komma)! Jag hade i färgen lite för länge egentligen, men det gör inget, jag gillert!
x Som vanligt saknat Max
x Anmält mig till Donationsregistret
x Upptäckt att facebook finns på English (Pirate)! Arrr, This be pleasin' to me eye! Tröttnade dock efter ca 2 timmar.
x bestämt mig för att börja gå och lägga mig i tid, vilket innebär ligga i sängen vid 23 och släcka ner vid tolv.
x Smakat Marabou Vinter och blev besviken. Ja, jag hade för höga förväntningar. Den var god, men inte så god som jag trodde liksom..
x Införskaffat Dan Browns senaste bok "Den förlorade symbolen"
x Sett på "Up" och grinat en skvätt. Otroligt bra film, den måste ni absolut se!

Jag har nog säkert glömt något nu, påminn mig gärna!


Giiiirlz!

Hahaha!




Kommentarer:
Postat av: Carro

Vuxenpoäng till dig! :)

2009-10-31 @ 09:55:53
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: saratilda

Go girl



www.saratilda.se

2009-11-01 @ 18:42:11
URL: http://www.saratilda.se



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback