Sjuuuuuk

Jahapp. På jobbet igår var jag tvungen att gå ifrån kassan och kunderna hela tiden för att snyta mig, asjobbigt! Så när febern också kom igårkväll blev jag tvungen att sjukanmäla mig för att inte smitta resten av tjejerna, och kunderna för den delen. Igår hade jag 39,3°C, men efter en natts sömn tillsammans med en kall, blöt handduk över ansiktet och ett par Ipren har den lugnat ner sig, skönt! Nu snorar jag bara och hostar som ett litet barn. Jippie.

Igår när jag hade så hög feber blev jag faktiskt rätt ganska rädd att det skulle vara svininfluensan, eller influensan överhuvudtaget för den delen. I vilket fall kollade jag upp hur man undviker att bli smittad och hittade den här filmen på Vårdguiden, som innehöll några bra råd, så titta på den! Och hosta för fan i armvecket och inte rakt ut i luften, era pantade idioter!!!! (Riktat till vissa kunder och randoms på stan som hostat mig i ansiktet)

Så, min plan för idag är att ha LOTR-marathon(jag kan höra Linn jubla i bakgrunden).

Hoppas att ni har det bra, sötnosar!



Kommentarer:
Postat av: Carro

Krya på dig!

2009-11-02 @ 20:31:38
URL: http://limefruit.bilddagboken.se



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback