Kvällen

Jag har städat mitt rum, så nu är det väldans fint här. Jag ser på Charlies änglar på TV samtidigt, vilket innebär en grym trip down memory lane, om man säger så.. Jag ÄLSKADE filmen när den kom, tyckte att den var så himla cool, hahha! Så var man ju typ elva år också :D

Speciellt till Mari: Jag trivs bra med håret! Jag och Carro har en lägenhet på G, och jag hoppas verkligen allt går bra, för den verkar perfekt!! :D Du får hålla tummarna för oss! ;D

Nu ska jag se klart på filmen, ta något att äta och sen packa det sista :) Natti natti!



Kommentarer:
Postat av: sara

härligt! jag håller tummarna ;)

2009-09-20 @ 23:11:20
URL: http://magnumclassic.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback